1) سایت ثبت نام مدرسه با asp.net
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه سامانه ثبت نام مدرسه جزء پروژه های کاربردی می باشد که به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، تکنولوژی Asp.Net و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.در این پروژه امکاناتی که وجود دارد عبارتند از : صفحه مشاهده اخبار مدرسه ، صفحه ثبت نام در مدرسه ، بخش مدیریت سایت که شامل صفحه مدیریت اخبار سایت و صفحه مدیریت ثبت نام های دانش آموزان در مدرسه می باشد.در ضمن همراه با پروژه لیست نمودارهای رشنال رز سیستم مدرسه نیز در پروژه قرارداده شده است.کاربران عزیز همچنین می توانند جهت سفارش پروژه های برنامه نویسی Asp.Net ازطریق تلفن تماس سفارش خود را ثبت نمایند.

2) مرتب سازی حبابی با c#
پروژه مرتب سازی حبابی با سی شارپ

پروژه های مرتب سازی جزء پروژه هایی می باشد که کاربران و دانشجویان عزیز همواره به آن نیاز دارند بنابرین تیم برنامه نویسی سایت در این بخش از سایت پروژه مرتب سازی حبابی یا همان مرتب سازی Bubble Sort را به صورت رایگان برای شما کاربران عزیز قرارداده است. این مرتب‌سازی از آن رو حبابی نامیده می‌شود که هر عنصر با عنصر کناری خود سنجیده‌شده و درصورتی که از آن کوچک‌تر باشد جای خود را به آن می‌دهد و این کار همچنان پیش می‌رود تا کوچک‌ترین عنصر به پایین فهرست برسد و دیگران نیز به ترتیب در جای خود قرار گیرند (یا به رتبه‌ای بالاتر روند یا به پایین‌تر فهرست رانده شوند) این عمل همانند پویش حباب به بالای مایع است. کاربران عزیز می توانند جهت سفارش پروژه های برنامه نویسی سفارش خود را در سایت ثبت نمایند.

3) نمایش ساعت باینری با C#
پروژه نمایش ساعت به صورت باینری با سی شارپ

پروژه رایگانی دیگری که در این بخش قرارداده شده است پروژه نمایش ساعت به صورت باینری می باشد که به زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی و پیاده سازی شده است.کاربران عزیز می توانند جهت سفارش پروژه های برنامه نویسی سفارش خود را در سایت ثبت نمایند.

4) پروژه بازی دوز با سی شارپ
پروژه بازی دوز با سی شارپ

با توجه به درخواست کاربران عزیز در مورد پروژه های رایگان برنامه نویسی تیم برنامه نویسی سایت سعی کرده است که پروژه هایی را در سایت قراردهد.پروژه بازی دوز که به زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی و پیاده سازی شده است در این بخش برای شما کاربران عزیز قرارداده شده است. همان طور که می دانید بازی دوز یک بازی فکری دو نفره است که با یک مقوا و ۱۲ مهره در دو رنگ بازی می‌شود. طرحی هندسی با استفاده از چند خط روی مقوا رسم می‌شود و بازیکنان تلاش می‌کنند سه مهرهٔ خود را به ردیف در جایگاه‌ها بنشانند و همچنین مانع ردیف شدن مهره‌های حریف شوند.کاربر عزیز می توانند جهت سفارش پروژه های برنامه نویسی سفارش خود را در سایت ثبت نمایند.

5) نرم افزار برگزاری آزمون با C#
پروژه نرم افزار برگزاری آزمون با سی شارپ

پروژه ای که در این بخش قرارداده شده است پروژه نرم افزار آموزشی و برگزاری آزمون می باشد که جزء پروژه های کاربردی سایت می باشد که کاربران عزیز می توانند جهت تحویل پروژه کارشناسی از آن استفاده نمایند.پروژه نرم افزار آزمون به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، بانک اطلاعاتی Sql Server و ابزار گزارش گیری کریستال ریپورت طراحی و پیاده سازی شده است.از امکانات این پروژه عبارتند از : فرم لاگین به نرم افزار با سطح دسترسی کاربری و مدیریت ، فرم مدیریت کاربران ، فرم تعریف ویدیوهای آموزشی ، فرم مشاهده فایل ویدیویی های آموزشی ، فرم تعریف آزمون ، فرم تعریف سوالات آزمون به همراه گزینه های آزمون و جواب سوال هر آزمون جهت محاسبه آزمون ، فرم تعریف شروع آزمون ، فرم تعریف مشاهده نتیجه آزمون ، فرم مشاهده نتیجه آزمون به صورت نموداری و … کاربران عزیز می توانند بعد از دانلود پروژه برگزاری آزمون تمامی سورس کدهای پروژه را مشاهده نماین





:: موضوعات مرتبط: csharp new12-96 , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: